Πολιτική αλλαγών και επιστροφών (πολιτική υπαναχώρησης)
Ιπποκράτους 9 & Ιουστινιανού γωνία
55134, Θεσσαλονίκη Καλαμαριά
Ποιά αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε , αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται ο πελάτης μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε ο πελάτης , χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την σχετική απόδειξη λιανικής πώλησης
Για την επιστροφή των προϊόντων, οι πελάτες πρέπει να επισυνάψουν ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσουν την φόρμα επιστροφής.
Κανόνες επιστροφής και αλλαγής ελαττωματικών προϊόντων:
Οι πελάτες μπορούν να ειδοποιήσουν τον πωλητή για ελαττώματα στα προϊόντα της παραγγελίας τους εντός 30 (τριάντα) ημερών από την ημέρα παραλαβής των αντικειμένων. Η μοναδική εξαίρεση αφορά ελαττώματα που δημιουργήθηκαν από ευθύνη του πελάτη.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να λάβουν προϊόντα σαν αντικατάσταση και μπορούν να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση τα ελαττωματικά αντικείμενα πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή μαζί με όλα τα παρελκόμενα (συσκευασία, οδηγίες ή ετικέτες) και σε καλή κατάσταση.
Εφόσον ζητηθεί επιστροφή χρημάτων, αυτή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η αρχική πληρωμή.
Για την επιστροφή των προϊόντων, πρέπει να επισυνάψετε ένα αντίραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής.